ازم پرسیدمنوبیشتر#دوست_داری یا #زندگیتو؟
گفتم #زندگیمو!
نپرسیدچرا؟#بغض کرد،#گریه کرد .....رفت!
اماهیچ وقت نفهمیدکه همه #زندگیم خودش بود.!
نبینم همینجوری بزاری بری ها
ما را در سایت asheganehayam دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 0:26