#اولین_و_اخرین

خرید بک لینک

از تیغ برداشتن میترسیدم

ولی دیشب تیغ و برداشتم رو دستم ی خط کشیدم. دیدم میسوزه دیدم درد داره ولی دردش کمتر از دردیه ک الان دارم. فردا شب اسمتو روی قلبم مینویسم تا اگ خدای نکرده کسی ب چشمم خوب اومد سوزش و دردش یادم بندازه ک کس دیگه ای توی قلبم هست.

از 10 ابان ک همه چی تموم شده تا الان طعم نابودی رو چشیدم. فهمیدم بی تو بودن چ دردی داره. فهمیدم ک چقد سخته.

غلط کردم نمی تونم بی تو تاب بیارم نمی تونم تحمل کنم حتی ی لحظه.

asheganehayam...

ما را در سایت asheganehayam دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 21:30

صفحه بندی