از تیغ برداشتن میترسیدم
ولی دیشب تیغ و برداشتم رو دستم ی خط کشیدم. دیدم میسوزه دیدم درد داره ولی دردش کمتر از دردیه ک الان دارم. فردا شب اسمتو روی قلبم مینویسم تا اگ خدای نکرده کسی ب چشمم خوب اومد سوزش و دردش یادم بندازه ک کس دیگه ای توی قلبم هست.
از 10 ابان ک همه چی تموم شده تا الان طعم نابودی رو چشیدم. فهمیدم بی تو بودن چ دردی داره. فهمیدم ک چقد سخته.
غلط کردم نمی تونم بی تو تاب بیارم نمی تونم تحمل کنم حتی ی لحظه.
asheganehayam...ما را در سایت asheganehayam دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4