رفتار نا مناسب

خرید بک لینک

محمد تو رو خدا منو ببخش

در حقت بدی کردم

رفتار مناسبی بات نداشتم

میدونم همیشه اذیتت کردم

همیشه بهم ریختمت

با حرفام

با کارام

ولی

پشیمونم خیلیم پشیمونم

قدرتو ندونستم

از دیشب تا حالا خواب ب چشام نیومده

از دیشب تاحالا همش صدات و گوش میدم و زار میزنم

از دیشب تاحالا هعی بخودم لعنت می فرستم ک چرا ناراحتت کردم

از دیشب تاحالا بدون تو بودن رو برای بار دوم تجربه کردم

مردم و زنده شدم

میدونم تو ب وبم نمیایی و نمی خونی

ولی...

نمیدونم...

مینویسم شاید خالی شم

ولی نمی شه

بیشتر داغون میشم

بیشتر اذیت میشم

بیشتر.......

asheganehayam...

ما را در سایت asheganehayam دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 11:33

صفحه بندی